nedjelja, 13.10.2013.

Putovanje u Pariz - dan drugi - Reims i Pariz

Za drugo jutro putovanja nam je vodič svima naručio buđenje za 6 i 30. Da, kao što vidite, nije bilo dugog spavanja na ovom putovanju. Imali smo fini doručak. Volim te hotelske švedski stol doručke iako mi nude previše izbora pa se ne mogu odlučiti što bih htjela. Nakon doručka smo se utrpali natrag u bus i ubrzo napustili Njemačku.


Naše prvo odredište bio je Reims u Francuskoj gdje su se krunili francuski kraljevi. Katedrala je izgrađena u gotičkom stilu i lijepa je, ali meni je nekako ipak ljepša Notre Dame u Parizu, pogotovo iznutra, ali doći ćemo do nje u idućem postu. :)

Na prvoj fotografiji se ja pravim da je auto kraj mene moj i snimljena je na bezinskoj u Francuskoj prije nego smo stigli do Reimsa, a druga je sama katedrala.




U Reimsu smo imali slobodno vrijeme za obilazak grada. Vrijeme je bilo lijepo pa smo se dragi i ja prošetali uokolo i posjetili nekoliko suvenirnica gdje si nisam skoro ništa kupila jer sam mislila da budem u Parizu, a na kraju je tamo sve bilo skoro duplo skuplje. U Reimsu možete naći razne veličine boca šampanjca jer je ta pokrajina Francuske poznata po njemu. Možete popiti čašu šampanjca ili ponijeti bocu doma. Mi nismo ni jedno. Nismo baš ljubitelji šampanjca, a ni cijene nam se nisu dopale.

To poslijepodne smo stigli i na naše finalno odredište - Pariz. Obišli smo grad autobusom. Nisam previše fotografirala jer mi je to draže dok obilazim grad pješice, ali zaustavili smo se napraviti nekoliko fotki Eiffelovog tornja.


Nakon vožnje gradom uputili smo se do hotela u kojem ćemo biti iduće 3 noći. Upali smo u, kako je naš vodič rekao, pravu parišku gužvu u prometu pa nam je trebalo dosta vremena do hotela. Ljudi tamo nekako skroz ludo voze. Svi se ubacuju, guraju, mnoštvo je traka, a neke nisu ni iscrtane. Ja ne bih nikad mogla tamo voziti. Naši vozači su obojica bili super. Gužva ih nije izbacila iz takta i uspješno smo stigli do hotela.


Taj drugi dan nam je putovanje izgledalo ovako:



Ako ste propustili, nadoknadite:
Putovanje u Pariz - dan prvi - Salzburg

- 19:25 - Ostavi trag (11) - Isprintaj - #