nedjelja, 20.10.2013.

Putovanje u Pariz - dan četvrti - Pariz

Stigao je četvrti dan putovanja, naše drugo jutro u Parizu. Probudila sam se i mislila da me noge jako bole nakon svega što smo prehodali dan prije, ali nisam imala pojma kako će me noge boljeti nakon tog dana.

Cijela grupa se zajedno s vodičem otputila do najbliže stanice metroa odakle smo išli do tornja Montparnasse s kojeg se pruža pogled na cijeli Pariz. Ulaznica je čini mi se bila 13 eura i dragi i ja smo to preskočili jer smo odlučili Pariz vidjeti s Eiffelovog tornja, a odavde bi jedino još vidjeli i sam Eiffelov toranj pa nam se nije činilo da nešto gubimo. Ne znam jesmo li bili u pravu. Možda se netko ne slaže. Uglavnom, mi smo se prošetali uokolo i posjetili obližnje groblje dok je dio grupe bio na tornju.


Nakon toga smo opet metroom otišli do latinske četvrti i crkve Notre Dame.


Sviđa mi se Notre Dame. Jako je lijepa izvana, a kako je bila nedjelja, došli smo u vrijeme mise i bilo je jako lijepo - i misa i crkva iznutra.


Nakon šetnje po latinskoj četvrti i kupovine nekoliko suvenira, opet smo se našli s vodičem i otišli metroom do Eiffelovog tornja. Tamo smo stali u red. Kažu da se zna čekati po tri sata u redu za karte, ali mi smo imali sreće pa smo u dva sata uspjeli doći na red za kupovinu karata, proći sigurnosne kontrole, doći na red za lift do drugog kata, razgledati, pa doći na red za treći kat, razgledati tamo i vratiti se natrag dolje. Pogled je predivan i stvarno ste visoko. Treći kat je na nekih 275 metara. Strašno je kad pogledate dolje, ali opet tu je ograda i staklo, pa prežive i ljudi kao ja koji se boje visine. Vrijeme nam je bilo malo oblačno što nam nije kvarilo pogled, ali kako nemamo neke super fotoaparate, fotografije nisu toliko dobre. Svejedno, evo ih nekoliko.






Nakon Eiffelovog tornja smo se dragi i ja sami upustili u jednu podužu šetnju. Gledam baš na google maps što smo sve prošli i kaže Google da je to nekih 6 km. Šetali smo uz obalu rijeke, pa smo prešli preko mosta i prošli ulicom između Grand Palais i Petit Palais. Otišli smo do Avenue des Champs-Elysees, prošetali po njoj i ušli u Jardin des Tuileries. Prošli smo kroz park do Louvrea. Ispred muzeja smo opet prešli most i nastavili uz rijeku do crkve Notre Dame gdje smo se spustili u Metro te se vratili do hotela. E tad su nas noge boljele kao da će otpasti, ali vrijedilo je.



Ako ste propustili, nadoknadite:
Putovanje u Pariz - dan prvi - Salzburg
Putovanje u Pariz - dan drugi - Reims i Pariz
Putovanje u Pariz - dan treći - Versailles i Pariz

- 12:54 - Ostavi trag (9) - Isprintaj - #